pátek 27. ledna 2017

Jak jsem vybírala hudbu na maturitu

Dnešní článek jsem zaměřila na to, jak jsem vybírala hudbu pro svůj maturitní nástup.

Ahoj mami, tati, potřebuji vybrat hudbu na dobu, kdy mě budou šerpovat. Moji rodiče jsou totiž nejlepší rádci co se hudby týče.

Představu jsem sice měla, ale nakonec jsem si vybrala něco úplně jiného.

Vzorek 1


Vzorek 2


Vzorek 3


Vzorek 4


Všechny písničky jsme nakonec vyřadili, protože se na to špatně našlapuje. :-)

Kandidát 1 (od "refrénu")


Kandidát 2 (od refrénu)


Ale nakonec jsem vybrala hudbu, která mě charakterizuje nejvíce. Byla použita v mém nejoblíbenějším filmu Láska přes internet a je to Joe Satriani. Vybrala jsem část od "bubnů".

Vítěz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za okomentování! :-)

Poslední knižní recenze

Recenze: Sklady musí sedět