neděle 15. ledna 2017

My bucket list

Obyčejný úkol do angličtiny mě donutil přemýšlet na tím, co bych chtěla dělat stihnout před svou smrtí. Přesto jsem až donedávna jsem neměla ani tucha, o čem je My bucket list.

Na talk (to je povídání v angličtině) jsme si mohli vybrat ze 4 témat:
a) Budoucnost nakupování
b) Všude dobře, doma nejlépe
c) Spolubydlící - klady a zápory
d) My bucket list

O budoucnosti nakupování vám toho moc neřeknu, domov je domov. Spolubydlící bylo docela aktuální téma, protože jsem uvažovala o tom, jestli mám dát přihlášku i do Brna. Jen u My bucket list jsem si nebyla jistá, co po nás profesor vlastně chce. Všechny články na toto téma byly totiž strašně bláznivé, nereálné, praštěné. Podstatu My bucket listu krásně vysvětluje Bára Šťasná ze Šťastného blogu: Jedná se o seznam toho, co bych chtěla stihnout udělat před svou smrtí.

Sice jsem si nakonec vybrala téma c), přesto jsem začala přemýšlet, co bych chtěla dělat. Stojím nohama na zemi a vím, že dovolenou na Antarktidě, dům na Hawai, plat Billa Gatese a let do vesmíru se mi asi těžko vyplní. Inspirovala jsem se článkem ze Šťastného blogu.

Chtěla bych:

  • být šťastná 
  • zůstat optimistkou 
  • mít dobré vztahy se svojí rodinou
  • pomáhat lidem
  • mít muže, který by mě měl rád
  • být dobrou matkou
  • podporovat charitu
  • zvládnout zkoušky na práva 
  • vystudovat právo
  • učit se jiné jazyky
  • navštívit Salzburg a Krakow

A co váš bucket list?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za okomentování! :-)

Poslední knižní recenze

Recenze: Sklady musí sedět